Doorgaan naar artikel
Banner Blog Pagina

Klachten

Klachten

Klachten? We lossen het graag voor je op!

Heb je een klacht over onze producten, de kwaliteit of de levering? Geen zorgen, we staan altijd klaar om het op te lossen! Vaak is een telefoontje al genoeg om samen tot een snelle en fijne oplossing te komen. Dus heb je een probleem, een vraag of een banaan in je oor waardoor je ons niet goed hebt gehoord? 🍌👂 Laat het ons weten! We helpen je graag – en eerlijk gezegd houden we misschien nog wel meer van het oplossen van problemen dan van chocoladekoekjes. En geloof ons… we houden ÉCHT van chocoladekoekjes. 🍪

Wil je een klacht indienen? Stuur ons een bericht via onze contactpagina of mail naar info@geboortegift.nl. We bekijken je klacht zo snel mogelijk en komen met een passende oplossing. Ons doel is dat jij tevreden bent!

Kom je er met ons niet uit?

Mocht je klacht niet naar wens worden opgelost, dan kun je deze aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit kan via de volgende link: WebwinkelKeur geschillenprocedure.

Voor consumenten in de EU is er ook de mogelijkheid om een geschil te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is, kun je deze hier indienen.

Hopelijk kunnen we je snel helpen, maar als het écht niet lukt, dan is er gelukkig altijd nog chocola. 🍫💛